Härliga söndag!!

Vaknade runt 13.30 efter att ha jobbat natt!
Pratade lite med Mickan angående träningen vi hade planerat men som jag fick ställa in pga min förbaskade fot... Då förslog hon att vi skulle bowla...

Jag pep förbi Carin en sväng påväg till M och J, och åt några våfflor och pratade lite skit =)

Sen haltade jag till Stockholmsvägen och såg till att ungdomarna kom iväg i tid...Vi hann precis upp till Bowlinhallen i tid efter att ha varit på flygis en snabbis!

Bilder från en underbart roliga timmen kommer här under. Dock är en del lite suddig, men det tyder ju bara på fart och fläkt! =)

   
Johan och Mickan redo för kvällens battle!!

 
Helt sjukt! Jag har inte bowlat på säkert 3 år, och börjar med 3 strikes!!! Fotatde dock bara de två första....

  
Stilstudie på mig och Johan

 
Å på Mickan... hennes stil var verkligen.....snygg!! hehehehe....

Tack Mickan för en rolig inför-födelsedagarna-present!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0