Bakåt i tiden... till fredag...

Jobbade natten till fredag, gick direkt till skolan efter att ha varit hemma och duschat en snabbis och packat om för skola och äventyr.

Hade en väligt givande dag med föreläsning på Op/An på Nortälje SJukhus... dock tappade jag lite koncentration i slutet av dagen....

Liftade med en klasskompis in till Danderyd, där ringde jag Andreas för att få vidare info om var jag skulle ta vägen för att möta upp honom. När vi lokaliserat varandra så gick vi till Claras jobb och tog en Afterwork/School, Andreas serverades nån ny sorts öl och jag fick ett riktigt gott och sött vin.... Clara vet minsann vad jag vill ha ;)


Sötaste Claran

Efter en och en halv timme började vi röra oss vidare, efterrätt och sallad skulle inhandlas. Familjen Linder skulle bjuda på middag och jag på smarrig dessert.

Andreas och jag bodde på samma gata när vi var små, fast under en väldigt kort tid. Så det var många minnen som skulle återupplivas och återberättas.. Riktigt kul faktiskt!
God mat, gott vin och trevligt sällskap!
Efter mat och prat så blev det lite Lets Dance-final innan jag slocknade på soffan.....helt slut efter att ha varit vaken i 28 timmar...


Ante i Dubban....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0