Å sen då....

Söndagen bestod av plugg och åter plugg....frågor som skulle besvaras och skrivas ner....
Det är ju riktigt intressant... men under stress missar jag ofta att se just den delen av studerandet!

Efter ett par timmar fick jag erbjudandet att åka med Johan och Mickan till Lohärad på söndagsmiddag... och äta måste man ju så det var bara att tacka och ta emot.

Släpptes sedan av hemma igen och då återupptog jag pluggandet.
Kl 21 slog den heliga Beck-timmen och sängen hägrade.
Vaknade mitt i natten av TENTAÅNGEST....och kunde inte somna om....
Slog en kik på datorn och såg att Nick var ute på facebook och det resulterade i att jag fick prata med Daniel efter att Nick pratat klart med sin Theresa.

Det är härligt att prata med Daniel. Han får mig alltid på bra humör!! Fick se honom en snabbis oxå....när nn kom in i köket och tände... hahhahaha....



Efter att vi prata så gick det ändå inte att somna....inte förrän vid halv sex solg jag igen ögonen och då ringde klockan 30 minuter senare.... snoozade i 30 min  innan jag gick upp för att göra mig redo för en resa till ÅLand med svärmor och Mickan för att inhandla dricka till Sussies 45årskalas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0