Det går bra nu!!

Tjohoooooooooooo!!
Han gjorde det... allas vår Robin!! Kul, då har vi något att se fram emot på söndag....Ett par timmar tennis i soffan!!

I Norrtälje, på Bolkavägen händer följande:
- Daniel och jag har tagit en pingismatch och hör å häpna, jag vann en av 4 matcher!! Danne e bra så det betyder att jag oxå var bra för en nanosekund :)

- Pizzadegen ligger på två timmars jäsning i köket, sen ska vi lyssna på "that's amore" och svinga degen i luften.....Vi håller på att försöka fundera ut vad vi vill ha på pizzorna.....salami, mozarella, sparris, champinjoner, kryddor......mmmm...smarrigt värre!!! Har ni tur får ni se bild på konstverken senare....

- Mer pingis både före och efter maten skulle jag gissa.....


Kommentarer
Postat av: Virran

sambo, =) ja jäklar!

2009-06-22 @ 17:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0