Vilken kväll...

Singstar-kvällen i Svanberga var otroligt rolig!
Började med lite mat, räkor, ost och kex, dippar och såser, typ mini-panpizzor och dricka... Riktigt bra ordnat!
Tyvärr kunde jag inte riktigt njuta fullt ut, då magen levde rövare och kastade runt allt jag åt i virvlar... men de lilla jag åt var iaf otroligt gott!!

Efter att alla fått i sig både mat och dryck så lottades motståndarna och vika som skulle börja, sen så!!!!
SINGSTAR FÖR HELA SLANTEN!!
Till och med lilla Emma på 5 år sjöng, både Diggiloo Diggiley och Håll om mig...jättesött!!

Sussie vann alltihopa... kanske inte på poäng men på entusiasm :) Om ingen anna tog micken så var hon där.... plus att hon var den enda som bjöd på dans i sina nummer!!

Tack för en trevlig kväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0