Vad är det som händer??

Sitter här vid datorn, har precis invigit min nya kalender så jag kan hålla koll på saker å ting....
Det är lördag em/kväll och jag sitter med näsan i skolböckerna....vad är det som händer?? HÅller jag på bli knäpp?? eller är det så att jag faktiskt försöker ta vara på min tid och göra det jag ska?? hm...någon som håller på och blir gammal...??

Har blivit erbjuden en i princip gratis partykväll...men tackar nej...jag är stolt och känner mig stärkt av min nya karaktär...

Håller fortfarande mitt nyårslöfte... i tre dagar nu... =) inte så länge tänker ni nu, men tänk sen på vilka dagar som är dom jobbigaste?! Just det....de första....

pling plong....nu ska näsan ner i boken igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0