Tsdg

Trodde imorse att spningen skulle bli inställd... klockan var 06.58 när de två angörande deltagarna gled in... Blandade känslor, latmasken i mig tänkte "ah...rätt skönt att det inte blr ngt, då kan jag gå och sola istället" och den flitiga "Ska jag köra ändå, med de två som masat sig hit och samtigit få träning själv".... Skönt att jag slapp ta det beslutet själv :)

Efter min morgongymnastk så var det dags för en heldag på Campus. 9-17...det är inte vad man är van vid... Men oj vilken lyckad dag!! Våra lärare/föreläsare är så otroligt bra på att aktivera oss att det aldrig kändes som om att tiden segade sig fram!! Mycket bra att ta med sig tll mitt framtida yrke!

Efter skolan så åkte jag till Melle som satte i mitt nya hår... bild kommer imorgon!
Det känns lte ömt i hårbotten men jag är rktigt nöjd!! det blrv lite längre och mycket tjockare!! Perfekt!!

Nu är det dags att plugga lite, läsa några rader innan jag ska på date med John Blund!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0