Sushi!!

Idag åker min parhäst Carin till Oman....
Vi bestämde i början av veckan att vi skulle ses innan de åkte kl 17.30...äta lite middag ihop och snacka lite skit...det ä rju trots allt en vecka till näsat gång....

Eftersom jag har egen nyckel hem till Casa Del Kakà så handlade jag och gick dit dirket efter skolan....
Som ni redan listat ut (svårt) så  skulle det lagas sushi... tänkte att jag hade massa med tid, tänkte t.o.m vila lite eftersom det blivit lite sena kvällar och tidiga morgnar... men efter att riset var kokat så gick det i ett och plötsligt så var hon hemma...

Men mmmmmmmmmmm va smarrigt det blev... laxbitarna blev lite utöver det vanliga... varför det vet jag  inte!

 

Ser det inte JÄTTEGOTT ut???
Har kommit fram att man kan hyra in mig som sushikock för en nätt summa :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Va duktig du är!!

Inte för att jag är så förtjust i sushi, men det där ser riktigt gott ut. Du verkar ha valt ut det godaste :-D

2009-01-09 @ 09:39:37
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0