Söndag

Vaknade av att syster ringde och kollade läget....upptäckte att jag somnat med mobilen i sängen....skrivandes ett sms till Daniel... hihihi...snacka om att man var trött....det har aldrig hänt förut!

Surfade lite och kollade plugg.

Pratade en stunde med Daniel, så skönt att  höra hans röst!!!

Svepte i mig lite lunch och gav mig av till gymmet! Alidt lika skönt att vara där. Steppade lite och lyfte lite skrot. Kände dock att jag fortfarande är svag efter helgens sjuka....

Väl hemma igen så plockade jag ner de få julsakerna som vi hann få upp. Dammsög, disakde, bäddade nya lakan i sängen och plockade lite med tvätten. Det blir så snabbt fint här i min lilla stuga.

Henke gästade stugan på kvällen för att sedan hämta Emelie och komma hit och fika å kika på söndagsfilmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0