Snart...

Tina och jag har suttit och skrivit på vår projektplan under ett antal veckor nu, inte bara skrivit utan läst och diskuterat. Nu, för 10 minuter sen så skickade vi in det så gott som klara arbetet för en sista granskning och gissa om det känns skönt.

I natt ska jag jobba...det är bra! Behöver verkligen pengarna...det går iofs inte åt så jättemycket pengar när man sitter hemma eller på bibblan hela dagarna... men i sommar ska jag och Daniel på Golf-weekend till Gotland och då vill man kunna slösa ;)



Innan jobb blir det nog lite Let's Dance och kanske en klippning om allt går som det ska...

Nu ska jag försöka sova lite så jag inte somnar hemma hos någon gullig liten tant eller farbror i natt!! =)

Imorgon är det innebandymatch på sportcentrum kl 13.45.... vi behöver allas stöd så om du inte har något att göra, så sväng förbi en stund och hejja lite!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0