SKoooooooLA

Sitter på bibblan och nöter uppgifter i Pedagogik! Mycket intressant...men av ngn anledning är jag just nu mest sugen på att går en trappa ner och köpa pyttipanna... blev så sjukt sugen på det igår när jag såg att Melle och Stoffe åt det. Det får bli min middag, så där vid 13 snåret....sen är det träning som gäller och natti natti vid 16-tiden! I natt ska jag jobba och även imorgon natt! Det är bra kosing, men dagarna blir ju lite upp och nervända!

Så, om ni vaknar i natt och känner att ni vill prata så finns jag på telefonen ;)

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello



nu jävlar ska vi näta maskor i helgen va?



kram påré

2009-01-28 @ 20:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0