Matchdag...

Idag är det matchdag. Laddingen sker i Gribby, mitt bardomshem! Blir bortskämd av mams och paps.. det är aldrig fel!
Inför dagens match är det blandade känslor. Spännande att få spela forward, men samtidigt så vet jag hur det gått vid tidigare tillfällen....NOT GOOD! Hel laget känns tunnt och det är en måste-match, precis som alla andra matcher vi har  nu eftersom vi förlorade mot Dannemora hemma.

Har iaf sovit gott i Ericas gamla sovrum. Och frukosten var ganska mycket utöver det jag normalt äter :)

Men, jag ska ta med en ladda-skiva i bilen på väg till Uppsala och ladda som aldrig förr!
Om du inte vet vad du ska göra en härlig dag som denna, så bege er till Uppsala och Allianshallen och titta på riktigt bra innebandy vid 15.10!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0