Jahaja....hur ska detta gå??

Igår på innebandyträningen sprudlade jag av energi av någon uderlig anledning....Hade först egentligen inet tänkt gå, för att kunna sova ett par timmar innan jobbet, men vaknade så passande halv sju och kände mig utvilad!

Efter uppvärmningen så var det samling vid vita tavlan.... genomgång lite snabb från matchen i lördags och vad som behövs göras inför helgens drabbning mot Uppsalagänget....

Indelning av lag för tvåmål...OCH JAG SKULLE LIRA VÄNSTER FORWARD!!! Hör och häpna, har ni hört något så bakvänt.... men men... mina egenskaper av grymt stark överkropp och en putande rumpa behövs tydligen för att etablera spel i anfallszon... jaha ja... det gick över förväntan faktiskt.... har fått "Carins roll".... den e ju kul... eller??

Well well.. återstår att se på lördag om coacherna gjort ett bra val eller tvärt om....

Kommentarer
Postat av: Jennsan

ja det ska bli riktigt spännande ..hihih ;-)

2009-01-14 @ 11:08:19
Postat av: Lina

Hoppas verkligen ni spöar skiten ut Storvreta i helgen! :-)

2009-01-14 @ 19:28:02
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0