Inget är som väntans tider....

Sitter på bibblan och skriver på projektplanen. Det går riktigt bra och resultatet kommer nog att bli bättre än bra.
 
Snart kommer min kussi och lilla Alfred in till norrtan och så ska vi gå och fika... det ryktas om att han är en lite surfis idag, men ska göra mitt bästa för att han ska vara nöjd med fikastunden!! hihihi.....


Visst e han så söt!!!

Idag har jag och Daniel varit ifrån varandra i 16 dagar... hm.. en liten utvärdering:
Det har tackvare vänner och famlij gått förvånandsvärt bra! Har försökt hålla mig sysslesatt och hittat på saker så gott det går.
Det jobbigaste är ju trots allt på kvällarna, men även där har jag vant mig med att somna och sova ensam. TVn står på rätt så mycket iofs.... så det är alltid någon som pratar eller rör sig.....
Och när man behöver värme nu förtiden så är et duschen som gäller :) hahahahaa....funkar iaf som fysisk värme om inte annat!

Nä, ska packa ihop här nu!


Kommentarer
Postat av: Kussi Hanna

vilken söt unge jag har... :) Tack för idag, det var trevligt! Kram

2009-01-08 @ 19:33:49
URL: http://metoo.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilken söt unge jag har :) Tack för idag, det var trevligt! Kram

2009-01-08 @ 19:35:47
URL: http://metoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0