Hoppsan hejsan

Dagen som varit får nog räknas som en ganska onödig och seg dag.. jag har iofs suttit och pluggat lite och varit och tränat på morgonen. Men annars så har inte så mycket blivit gjort.
Ska snart upp till sportcentrum för innebandyträning, men är inte så jättesugen med tanke på att jag ska jobba natt och inte hinner hem mellan träning coh jobb... dusch på spc, vänta på att tiden ska gå, kanske handla på flygis... njae... ingen jättekul kväll....

Bra är dock att jag fått ett nattpass... jag behöver lite extra pengar och tycker nog att de är ganska lättförtjänta....SKönt att de hörde av sig tror inställt pass i sista minuten i fredags....

Skirver igen imorgon....

"Imorgon är ingen vanlig dag, för imorgon är det......."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0