För åtta år sedan.....

Sitter hemma hos Hanna i Gottröra och vi kommer in på samtalsämne om en viss sida som vi var "anhängare" på 2001...för åtta år sen..... Haket.com

Läste min presentation av mig själv... hahahhahaha... herregud, vad tänkte man... men jag ska delge er mitt lite pinsamma inlägg (min enda dikt) och presentationen av mig själv....

Min bild.... 17 år gammal... eller säger man ung??



Min presentation...

Blir en helt annan människa i ett väder som detta! Jag tycker att allt bara blir lätt med solen...  Älskar vinter, men å vad sommaren är skön! Tror inte på Gud! Tror att meningen med livet är LYCKA... den borde alla söka... Tror inte på kärlek vid första ögonkastet... Tror att allt som händer i livet är förutbestämt...


Min dikt....
A ship...
A ship full of pasion is my gift for you
A relation of affection between us two

Stars and emotions are in my mind
Love that makes me totally blind

To know you, to love you and I do

Hahahahhaaa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0