En rivstart

Morgonen inleddes med en lååååååååång promenad på 1,5 h med mamma. Jätteskönt!! Jag känner i mina ben att de fått jobba på det senaste dygnet. Promenad, match, promenad......Och det är inte något flanerande vi pratar om....har faktiskt blivit duktig på att gå fort :)

I natt ska jag jobba, slutar 7, sen ska jag in till Solna till 12, skola till kl 17 och sen jobb igen 21.30....för att på tisdag åka till Solna igen, på en heldag.... det ska bli spännande hur länge jag orkar lyssna aktivt den dagen... men det är iaf bättre att vara där än att få restuppgifter!

Så på tisdag kväll är det innebandy sen kommer jag stupa i säng! Det kan jag lova! Men det ger iaf bra pengar och jag vill visa att jag är arbetsvillig!! För det är jag!!

Snart dags för en tidigt middag eller sen lunch... välj själva ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0