28 timmar

Igår när jag kom hem från skolan så bytte jag om direkt och gjorde mig klar för en välbehövd powerwalk med Lisa. Jag trodde att med lite frisk luft så skulle jag somna som en liten prinsessa efter att ha pressat mig själv ganska hårt under två dygn..

Kommer hem och känner mig piggare än någonsin, duschar, chattar lite, äter och tittat på teve, men ingen trötthet verkar existera!

Smsar med Daniel och bestämmer att vi ska ses på msn på natten. Så det var verkligen hög tid att somna.
MEN DET GÅR BARA INTE!!
Jag tänker att jag lika gärna kan ta till vara på tiden och gör klart en uppgift inför mitt förbättringsprojekt. Lägger sendan undan datorn och somnar, då är klockan över 00....alltså, redan en ny dag!

Vaknar av att det ringt, hinner dock inte svara... Daniel som meddelar att han är online....Pratar en stund. Det är så skönt att kunna komunicera och få svar direkt! Han har det bra och ska efter att vi pratat ut och bada i poolen och sedan är det bio-tajm!

Vi avslutar efter en stund och jag somnar om.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0