Två av mina kära vänner på samma kväll....niiiiiiice!!

Imorgon är det matchdag! Ska bli kul. Jag och Lina Ö blir forwardspar. Lina är fiskaren nr 1 så det blir mycket spring för mig imorgon, ska vara fröken halvvägs.  Medans Lina så stå och glassa framför mål ;) (hihihi....eller?) Jag väntar mig storpublik oxå. Vet inte varför, men tror att jag har sagt till alla jag känner att masa sig dit!

Efter matchen ska jag in till stan och träffa Andreas. En av mina kompisar från barndomen. Vi gick på samma dagis tills mina föräldrar bestämde att vi skulle packa väskorna och dra norrut... Han har äntligen flyttat hem till Sverige igen och det är inte lika svårt att ses....ändå blir det sådär med nått år mellan gångerna... men vi skyller på Dubai :)



Vi ska umgås, äta Mc.Donalds och sen gå till Claras jobb å hänga, kanske smaka nått bakverk....(hon jobbar inom samma företag som äger VeteKatten....å alla vet ju hur mycket smarr dom har)



Sen vet man aldrig, med två Stockholmare kan det resultera i att vi hamnar ute i nattlivet... eller?? Men Stiiin är ju alltid redo... hihihihi....dansmackorna tar inte stor plats =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Fiskning är tydligen min uppgift :-/ såfort jag drar mig neråt mittlinjen så skriks det.. vem är på top?? jag fattar piken!

Så om du levererar mig imorrn då? =) hihi. ska säkert gå bra.

2009-02-13 @ 11:31:13
URL: http://endellina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stiiin du är ju snabb som blixten så du kan ju alltid passa dig själv också :D

2009-02-13 @ 16:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0