Trött...vad är det som händer....???

Imorse så var det återigen träff på bibblan, men idag så kom vi fram till ett par saker så vi kan jobba på lite själva nu. Det är skönt. Vi ska ses igen på måndag och fixa. Efter att vi suttit i 2 h och pratat om presentationen och lagt upp lite inför examinationen så delade vi på oss.... Träffade Åsa och Emily på väg ut och lurade med mig brudarna på en fika... Jag är rätt bra på att övertala...iofs var det inte jättesvårt i just det här fallet!
Det var mycket mysigt och det sades många kloka ord! Eller så svamlades det på rätt bra.

Efter en timme så kikade Jennie in och köpte lite lunch och mitt sällskap byttes ut men jag satt kvar =)
När hon ätit upp gick vi och köpte lite grejjer inför helgen och en Alla Hjärtansdags present till Daniel.....som han iofs inte får förrän han kommer hem... men men.... ihihihihi....



När jag kom hem så satte jag mig och började läsa om det vi ska ha på examinationen. Lite om pedagogiken som vi ska använda oss av också. Men blir så otroligt trött så fort jag kommer hem. Det går inte att hålla isg vaken. Och jag vette fasen vad det är som händer.....Man kan väl inte vara hur trött som helst, eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0