Skolkar....hiihii....

Sitter hemma hos T och T i deras lilla hus...Det är såååååå himla mysigt här! En aningens kallt jämfört med min kokande stuga, men det funkar! Brasan knastrar och gröten vi åt till lunch ligger och myser i magen. VI försöker vara duktiga och plugga, men så plötsligt dyker det upp en tanke hos någon av oss om vi bara MÅSTE prata en liten sanbbis om! HAhahahaha.. har det hänt förut? Japp!!!

När jag är klar här ska jag åka några km åt vänster (sett från där jag står när jag går ut) och då hamna i Kragstatorp för att avnjuta en hemlagad middag och snacka skit! Mys det me!

Sen ska kvällen sluta på Nautilus med kondtitionsträning och lite styrka så bicarna är starka nog för att stava runt mig på 9 mils-banan mellan Sälen och Mora.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0