Så trött.....

Kom hem för en stund sen. Jobbat min sista natt på ett par dagar nu. Känner mig tyvärr ganska pigg, funderar på allt jag måste ta tag i när jag vaknar:

- skola
- abspass
- träning
- planering inför Vasan

När detta är gjort så ska jag leda pass på Nautilus. Vilken rivstart på veckan :)
Idag är det exakt två veckor till vasan. Om två veckor är jag och Carin just nu en timme ut i spåret och stakar oss fram. Förhopningsvis så har vi skitkul och är med om ett litet men jobbigt äventyr!
Innan dess är det lite annat som måste göras. PIL-kursen ska avslutas och redovisas, finalen iserien i innebandy likaså, Dannemora förlorade mot Östhammar och därav ligger vi återigen lika och vinsten avgörs först efter att matchen den 21 feb har blåsts av.

Nä, nu ska jag jaga rätt på John Blund... han kanske kan slänga lite grus i ögonen på mig så jag måste blunda

Kommentarer
Postat av: Lina

Vaaa äre sant!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? förlorade Dannemora??? galet!! :-)

2009-02-09 @ 08:24:00
URL: http://endellina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0