Börjar ordna upp sig nu...

Mina fötter gör inte längre lika ont, kroppen är fortfarande stel men lika glad är jag för det!! :)

Har haft en skönt sovmorgon och ätit en god frukost. Suttit i all sköns ro och pluggat ett par timmar nu på fm för att vara lite redo inför eftermiddagens pass i skolan.

Längtar tills mina fötter är återställda så jag kan dra på mig joggingskorna och springa lite. Men framförallt så vill jag börja gå igen!! Har blivit otålig. Det är iofs rätt skönt att känna så!

Idag är det 60 dagar kvar tills jag och Daniel ses igen! Halva tiden har gått och jag längtar! Han är verkligen värd att vänta på!!  Snart får vi kramas igen :)



Jag har fått Spotify av Melle, det är ju riktigt bra! Det uppmanar jag alla olagliga typer som laddar ner musik att skaffa. Smidigt värre! :)

Kommentarer
Postat av: :)

Snygging snubbe du har Kristin!

2009-02-26 @ 08:14:53
Postat av: Stiiin

I know already!! haahhaha....

2009-02-27 @ 08:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0