Blek, fet och ful....

Hur många känner inte så den här tiden på året... kanske inte alla tre, eller ens två men kanska någon av dessa tre otrevliga adjektiv....

Jag har i allafall bestämt mig för att försöka göra något åt en av dessa... den bleka...jag kikar numer nästan dagligen på en sista-minuten-resa till något varmt resmål. En vecka i början på april tänkte jag! Är det någon som vill hänga på??

Jag hade sånt flyt i somras att jag jobbade den soliga perioden och var ledig när det var dåligt väder. Min kropp har inet blottats för sol på över 6-7 månader.... ¨

Minns en härlig dag på försommaren när jag, Jessi, Empa och Mia hade en grym helg, kväll och natt!
Vi solade, badade, grillade, skrattade, skålade, dansade och var uppe hela natten lång...Dagen efter hängde vi i parken, latade oss, fikade, kastade boll och pratade....Avslutade i Roslagsbro och kollade på kussi när han spelade där pga avstängning!

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0