Alla Hjärtans Dag



Det första jag gjorde imorse när jag kom hem från jobbet var att jag fick öppna min Alla hjärtansdags-present från Daniel! Jättefint halsband med tillhörande örhängen! Tack Älskling!!!!


Sen pratade vi en stund på telefon och det är bara såååå härligt att höra hans röst!! Det är bara 70 dagar kvar tills vi ses igen!!!




Sov sen en stund innan det var dags att bege sig upp till SPC för att lira match, vinst med 16-1 och en ganska odramatisk tillställning! Men det var fantastiskt mycket folk och tittade.


Käkade middag med Andreas och hans medhavda Norrlänning. Det fick bli en kort träff istället för en helkväll. Sen åkte vi till stugan och fikade innan de två begav sig tillbaka till stan.


Nyss kom Melle, Stoffe och Juan hit för att titta på Melodifestivalen och sen film! Jättemysigt!! Gillar den lilla familjen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0