50%

Hälften av det som skulle göras idag har blivit gjort. Vet inte om jag är nöjd eller inte. Det enda jag vet är att det blir till att fortsätta plugga ikväll och det hade jag inet tänkt mig från början... men men.... det blir ju inte alltid som man tänkt sig.

Nytt abspass är iallafall klart och det känns ju bra, har docl inte kört igenom hela en enda gång än, men va fan.. är ju rutinerad absare nu så det är väl bara att improvisera om det skulle skita sig =) eller hur?!

Har ringt runt och fixat lite med Daniels paket oxå, det är rackigt va svårt det ska vara... men förhoppningsvis så är det grejjat nu!

Nä, dags att  byta om och pallra sig till gymmet =)
Löpning, abs och step-up på schemat! Såååå kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0