Jag sa nej till festen....

Daniel är på förfest eller på festens fest. Vet inter riktigt vilket. Jag tackade iaf nej till att fira Tobbes 30års-fest. Jag är kanske tråkig tycker ni nu, men ibland måste man prioritera och jag har inte varit hemma och gjort ingenting på jättelänge känns det som och det är hela tiden något som ska göras.

Så, Tobbe, ursäkta. Men jag lovar att komma på 40års-festen!!

Så, istället skulle jag titta på mina två filmer som jag har kvar att se efter att gjort ett premiörbesök på Hemmakväll. Tre filmer för 120 kr/vecka. Tyckte det var en hyffsad deal så jag slog slag i saken och hyrde!!
Men åter så ändras mina hemmaplaner och middag i Gribby med Marcus och Erica står på schemat. Jag inbillar mig att jag ska hinna hem och ha lite mys iaf.... Det är ju faktikst trevligt att umgås med min familj!



Längtar, som den suckern jag är, redan efter min snygga prins som gled iväg på fest.
Han är min ögonsten och älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0