Utmaningen

Nämn 5 saker du kommer att göra under 2009 - och utmana sedan 5 andra.
Blev utmanad av Sara.... hm....

Jaha ja.... då var det bara att sätta igång då!

1.
Jag ska bli sambo. Det innebär att jag ska lämna Lusthuset och flytta in hos Daniel på Bolkavägen! Wiiiiiiiiiii..... det kommer bli grymt :)

2.
Jag ska låta bli godis och snacks resten av året.... har ju klarat mig i 4 månader redan... så det borde funk =)

3.
Jag ska åka utomlands minst två gånger innan året är slut! En gång med Daniel, Johan och kära Mickan....vi ska til Spain och kolla läget!
Sen har jag fått en semester av min mamma i examenpresent.....den ska vi oxå åka på!

4.
Jag ska ta mitt Gröna kort. Började förra hösten men hann inte klart med fadderrundorna.

5.
Jag ska sluta festa som om jag vore 24.....mår ju bara föööööööör dåligt dagen efter...dags att inse att man börjar bli till åren... hehehehhee.....

Kommentarer
Postat av: Sara

Ah va kul att du ska flytta in i mitt hus! Då blir vi grannar till sommaren då :)

Glad påsk på dig! Kram

2009-04-12 @ 11:47:49
URL: http://saranl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0