Vilken lördag det här kommer bli....

Ligger i sängen och samlar krafter för att orka den här dagen....Blev uppringd i torsdags av chefen på gymmet....

"Kristin, R har blivit sjuk, skulle du kunna tänka dig ha spinnigen på lördag kl 10?? Du får dubbelt betalt för att det är så kort varsel?"

Hm... Lördag?!! har redan abseb 11.30....ska ha match kl 15 i Uppsala, samling vid 13....Ah.. jag ska ju ändå upp....Ja va fan....Uppfattade att hon pratade om att det var ca 30 min....så okej då!

"Åh... tack så jätte mycket!!"

Sen träffade jag henne på gymmet senare på kvällen och hörde lite om min lön... då kom det fram att jag skulle ha match och H säger att jag bara behäver köra  "ca 40 min"......WHAT!!!!  Jag trodde det var 30 min... men men.. höll god min och sa att det nog skulle bli bra! Hahahhaaa.... tän kom jag kört i en halvtimme...och knallat ut sen...hahhahahah... jajaja....

Efter Absen så blir det till att peta i sig lunch och dricka massor av vatten för att ladda om till matchen....Vi är en tunn trupp idag, inte dålig, men med få lirare.....Så det bli mycket spel....

Kommer nog somna på soffan hos Daniels morföräldrar ikväll... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0