Skön julsång i bilen....


Igår var det dags för fika...jag tror nog att det var rekord i få deltagare....men så mysigt! Det var faktiskt riktigt trevligt, första gången alla får plats runt stora bordet!

Varken Ericas karl eller min följde med så vi fick lite tid för oss själv i bilen, jag och syster...Då passade vi på att sjunga alla julsånger vi kan, både en och två-stämmigt...Såååååå fint!!! hihihi...

Väl hemma så chattade jag lite med Carin....tiden går så fort då! Och det verkar som om vi alltid har jättemycket att prata om! Men det är skönt, hon är en klok ung kvinna!

Sen bar det av till Havspiren vid midnatt för att hämta hem en sliten festprisse!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0