Nästa sista dagen på 2008.....

Borde man kanske skriva en liten årskrönika??

2008 har för mig inneburit ganska mycket.....jag har:

- gjort mitt mittersta studie år, bara ett år kvar nu....
- firat min 24e födelsedag (fick höra häromdagen "25?? blir du så gammal?", tack för den Carin...)
- börjat blogga
- avslutat min relation med Marcus
- varit på Åland med damlaget och upplevt en av det roligaste och mest galna helgerna på lääääääääääääänge
- flyttat tre gånger
- firat midsommar med mina syskon
- firat midsommardagen på Lidö (oplanerat, och tack vare Carin som inte orkade segla in till land och hämta mig)
- träffat världens bästa Daniel
- åkt motorcykel på riktigt för första gången
- åkt polisbil på riktigt
- ätit tunga
- byggt fler saker i pepparkaksdeg än någonsin

 
skulle kunna fortsätta i evighet känns det som, så det där var det jag kom på just precis nu....

Hur som helst så har jag lärt mig väldigt mycket om mig själv och andra oxå för den delen. Jag tror kanske även att jag mognat lite....eller?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0