Morgonpromenad....

Det finns inte så många att ringa när man är sugen på att vara hurtig! MOrgonpromenaden är ju så skön....efteråt iaf =) Så igår när det msnades som mest slängde jag ur mig frågan till Emelie som inte tvekade en sekund! Men det var igår det....
Imorse när ögonen öppnat sig och vant sig vid lampskenet, såg jag att det var snö ute....och att det snöade....heeeelt galet!!!
Fick ett sms runt kl 6....både Daniel och jag tänkte samma sak...hon ställer in...men icke sa nicke....

"Upp och hoppa, dags att gå ut och göra snöänglar!"

Hon var fortfarande laddad för att promenera!!
Sagt och gjort...nu sitter jag här hemma, blöt och nöjd! Har visar Emelie en ny löprunda, så något gott hade powerwalken med sig!!

Ha en bra dag!!


För ett halvår sen sken solen och just den här kvällen skulle komma att förändra allt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Puss!!! ;)

2008-12-04 @ 12:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0