Helgen närmar sig med stormsteg!!

Det var länge sen jag längtade så mycket efter att det ska bli helg,,.. fredagen är fylld av väntan på tenta, tentaångest och sedan den otroliga lättnad när tentan är över!

Har redan nu bestämt mig för att inte prata med någon efter tentan (av dom som skrivit den)...det är det vanliga scenariot att man diskuterar den direkt efteråt och jämför vad man har skrivit! Ska den här gången bara fokusera på mina egna svar och sedan låta lärarna (som vi knappt sett röken av) bestämma om mina svar var tillräckliga eller inte!

Hela den här dagen går tankarna åt till att bearbeta all info som jag tidigare lärt mig men som nu ska plockas fram och bli färska!!

Hm...så ni som orkar och har lust... håll en liten tumma på fredag em (14.30 -16.00) för att det ska gå vägen för mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0