DANS DANS DANS

Har alltid varit faschinerad av människor som kan dans...sitter och tittar lite på Youtube.com och hittar massa roliga steg och danser....Alltså, tänk om man kunde hålla på med sånt där på heltid...att få jobba med dans och träning!! Det vore verkligen drömmen....Ja, jag vet tänker man ju nu, varför gör hon inte det då?! Det vet inte jag heller...borde kanske börjat med det när jag var liten istället för massa andra sporter.....

Har iaf bestämt mig för att smygträna lite i stugan... har sparat lite klipp som jag ska repetera tills jag kan dom =)
wohoooooooo....tänk om man bara hade lite mer tid....

Vaknade förresten med halsont imorse...och det har inet blivit bättre....
Fick ringa och boka bort mitt vik på Nattpatrullen...det känns inte kul, men alldeles nödvändigt....VILL INTE BLI SJUK!!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Pratade med två tjejer i klassen idag och vi sa just de. Fatta kul att öppna ett gym/dansstudio och bara få träna, dansa och ha kul hela dagarna. Bygga ihop egna pass och göra de man tycker är roligt..

2008-12-18 @ 22:07:25
URL: http://jenkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0